Pracujete jako brand-manager, či vytváříte firemní identitu? Přejete si úspěšně propagovat pomocí grafických a reklamních prostředků? Pak vám náš kurz "Psychologie grafiky v marketingu" pomůže dobře se zorientovat v této oblasti na pomezí několika oborů a dosahovat výborných výsledků.
Na našem školení pochopíte skryté významy, které mohou být obsaženy v grafickém a reklamním sdělení. Hlavními tématy budou využití grafiky, psychologie, marketing a další.
Podrobná osnova kurzuTento kurz nabízíme realizovat také formou zakázkového firemního školení v termínu dle dohody s firemním zákazníkem.
Naše kurzy lze absolvovat ONLINE formou v libovolném vypsaném termínu. Naše učebny jsou vybaveny kvalitní audiovizuální technikou, školení vždy přenášíme i ONLINE. V přihlášce prosím uveďte, zda se zúčastníte na školení osobně, nebo zda se zúčastníte ONLINE.
V současné době bohužel nejsou vypsány žádné termíny tohoto kurzu.
Pokud máte zájem o tento kurz a nenašli jste termín, který by Vám vyhovoval, vyplňte a odešlete nám prosím následující poptávku po termínu. Pokusíme se kurz vypsat v termínu, který uvedete, a který bude vyhovovat Vám i
dalším zájemcům.
Běžná cena tohoto kurzu je: 3 300.- Kč bez DPH, 3 993.- Kč včetně DPH, délka 1 den, celkem 5 výukových hodin.
Pro absolvování tohoto kurzu je zapotřebí alespoň základní uživatelská úroveň práce s MS Windows - tj. práce s myší, nabídkou Start, spouštění programů, práce s okny a se soubory (Průzkumník).Tyto znalosti lze získat např. v kurzu Základy ovládání počítače a systému MS Windows (dvoudenní), nebo v kurzu MS Windows - uživatelské minimum pro začátečníky (jednodenní).
-
Tento kurz zatím nehodnotil žádný účastník.